13 april 2010

Vad folket vill ha

Under 3,5 års tid handlade mitt bloggande uteslutande om fotboll. Det var nördigt på gränsen till tragiskt, men ganska många läste. Sedan breddade jag mig. Jag tänkte att jag skulle fortsätta skriva om DIF, men på ett annat och roligare sätt. Samtidigt skulle jag locka nytt folk genom att ta upp nya ämnen och bjuda på små digitala aptitretare av min extraordinära personlighet.

Vad hände? Antalet besökare gick ned. Ganska kraftigt, till och med.

Jag nämner det här mest som en upplysning till dem som tycker att det är alldeles för mycket fotboll på bloggen just nu. Skyll inte på mig, utan på läsarna! Jag ger bara folket vad folket vill ha.

2 kommentarer:

  1. Jag måste erkänna att jag tillhör den skaran som läste Skitiga Bullen kontinuerligt. Nu mer så är det sällan jag läser. Vet inte riktigt varför. Förmodligen för att jag alltid törstar efter Rödvita nyheter.
    Men jag ska nu ta tag i att läsa din blogg.

    Mvh

    Lennart

    SvaraRadera
  2. Egentligen var jag inte ute efter att gnälla på läsarna. Jag är inte på topp som bloggare just nu, så jag förstår mycket väl om folk tappar sugen. Men jag hoppas att några orkar hänga kvar, så kanske det tar sig.

    SvaraRadera