16 februari 2009

Min startelva - just nu

J. Bohlin

M. Nilsson - S. Henriksson - A. Gunnarsson - C. Wiktorsson

A. Holmberg - T. Solberg

C. Lallet - J. Bertilsson - M. de Bruin

P. Samuelsson

Omskolningen av Andreas Holmberg är det intressantaste som hänt hittills under försäsongen, men jag ser honom fortfarande hellre som mittfältare när seriespelet börjar. Andreas Gunnarsson känns stabil och förtjänar en rejäl chans bredvid Sebastian Henriksson. Annars finns det inte så mycket i laguttagningen att bråka om just nu. Offensivt ser det riktigt intressant ut, tycker jag.

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte varför du inte har med Emil Beger. Han kommer att vara viktigaste spelaren i årets Degerfors. Det här visar verkligen din okunnighet Simon....

    SvaraRadera
  2. Jag har skrivit tidigare om varför jag inte tycker att E. Berger är ett namn för startelvan. Nu hyllas han ju från flera håll, och fortsätter han att utvecklas kan min ståndpunkt förstås ändras. Det är fortfarande långt till april.

    SvaraRadera