12 december 2009

Anti-Anti

Det finns många usla produkter att köpa, men jag har en het kandidat till förstapriset i kategorin total uselhet. Munsårskrämen Anti. En tub med två gram i kostar 100 spänn på Apoteket. Jag köpte en och kladdade på enligt anvisningarna. Det hjälpte ingenting. Snarare blev det värre än alla tidigare gånger, när jag bara har låtit det vara. Nu - en och en halv vecka efter utbrottet - klamrar sig en liten skorpa fortfarande fast vid underläppen och försämrar livskvaliteten med sisådär 7 000 procent. Kul.

2 kommentarer:

  1. Fascinerande att din livskvalitet kan försämras med 7000%. Jag är lite imponerad. ;) Kommentera gärna mitt första inlägg.

    SvaraRadera
  2. Okej, jag överdrev nog lite med procentsatsen. Det gäller att sticka ut hakan för att synas i bloggosfären :-)

    Hade svårt att komma på någon bra spontan kommentar, men jag följer dina fortsatta skriverier med stort intresse.

    SvaraRadera