16 mars 2009

"Tomas, you really have a bad cushion day"

Lillasysters närvaro i Norsborg har gjort att jag tvingats vidga mina tv-vyer. En högoddsare som har tagit sig in på måstelistan är Design: Simon & Tomas. Två snubbar med diffus sexuell identitet struttar runt med sina knähundar och gnabbas om färger, material, kuddar och gardinstänger. Extremt underhållande.

I ett fåfängt försök att återheterofiera bloggen efter ovanstående bekännelse vill jag också klargöra att jag egentligen avskyr allt som har med heminredning att göra. Helst skulle jag vilja svara alla som över huvud taget andas något i ämnet som Magnus Betnér:

"Vi ville vara lite djärva, så vi satsade på en brun fondvägg."
"Jaha. Jag har varit lite djärv själv och bajsat i ert handfat."

5 kommentarer:

  1. Haha. Älskar också detta program, men det gör inte sambon... Och jag tror det beror på deras sexuella läggning.

    SvaraRadera
  2. Du får säga till din sambo att alla män som känner sig hundraprocentigt trygga i sin egen heterosexualitet kan titta på bögar (om båda nu är det) på tv utan att känna sig illa berörda ... ;-)

    SvaraRadera
  3. Jag har allt nämnt det ... :) Tror mycket att det beror på att han inte känner någon.

    SvaraRadera
  4. De är ju tillsammans =) Jag gillar Simon och Thomas skarpt. Och deras galna hundar. Speciellt när Simon använder sina svenskakunskaper bland sin posh english. Ex: And I loved how the planned the room around the diskmaskin.

    SvaraRadera
  5. Simon och Tomas sexualitet engagerar verkligen Skitiga Bloggens läsare :-) Jag hade inte koll på att de var ett par, faktiskt.

    Och jo, Simons svengelska är ljuvlig. "This colour really looks a lot like bajs", eller vad det nu var han sa senast.

    SvaraRadera